Docència

Estetoscopi

IX Jornada de Fi de Vida "Dos anys de covid: impacte en els professionals de la salut"

"Dos anys de covid: impacte en els professionals de la salut" és el títol de la IX Jornada de Fi de Vida, organitzada per la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB). El programa d'enguany compta amb la ponència "Pandèmies a Europa: breu recorregut històric", a càrrec de Josep Eladi Baños, rector de la UVic-UCC.

Després de la conferència, tindrà lloc una taula rodona, en què participaran Andrea Manich, metgessa d'atenció primària al CAP Roda de Ter; Mariona Vilaclara, psicooncòloga del CHV a la Unitat de Cures Pal·liatives de l'Hospital Universitari de la Santa Creu; Patricia Cendrós, terapeuta ocupacional i professora de la UVic-UCC;  Lídia lsbona, infermera de l'Hospital Moisès Broggi; Anna Sansano, dietista-nutricionista a l'Hospital Moisès Broggi, i Ester Costa, fisioterapeuta del Consorci Hospitalari de Vic. Moderarà la taula Núria Gorchs, professora de la FCSB i investigadora del grup de recerca Methodology, Methods, Models and Outcomes of Health and Social Sciences (M3O).

La IX Jornada de Fi de Vida tindrà lloc el dia 31 de març, a les 18 h, en format presencial a la Sala Mercè Torrents o en línia. Per assistir-hi és necessari inscriure's a través d'aquest enllaç.