Ja es pot llegir el número 3 de la revista UCampus de la UVic-UCC

01.12.2020

Aquesta setmana s'ha publicat el número 3 d'UCampus, la revista institucional de la UVic-UCC, que s'edita en tres llengües: català, castellà i anglès. En aquest número s'hi han inclòs entrevistes a la vicerectora Cristina Vaqué sobre la docència híbrida, i a l'exalumne Sergi Mateo Batallé, dietista del Girona Futbol Club. També s'hi pot consultar el procés detallat de la federació de la UVic-UCC i Elisava, Escola Universitària de Disseny i Enginyeria de Barcelona. La revista també recull reportatges sobre el Centre d'Estudis en Esport i activitat física, que celebra el cinquè aniversari, sobre la multimodalitat com a forma d'aglutinar el millor dels estudis presencials i els estudis en línia, sobre la pràctica de la logopèdia online a des de la Clínica Universitària de Manresa, sobre com la Facultat de Medicina prepararà des del primer curs els estudiants per afrontar el MIR amb garanties, o sobre UniversiMés, el programa d'extensió universitària d'UManresa per a persones amb discapacitat intel·lectual. També presenta amb profunditat l'Aula de Teatre de la UVic i els seus vint-i-set anys de feina.

La revista UCampus se centra en els fets essencials de la vida universitària, la docència, la recerca, la transferència de coneixement i la responsabilitat social i institucional i la cultura. Es publica dos cops cada curs i aprofundeix en els aspectes més rellevants de la institució universitària que puguin ser d’interès per a un públic ampli i d’abast internacional. Les edicions públicades es poden consultar en aquesta pàgina del web de la UVic.