Un cotxe al pàrking amb el distintiu de la zona taronja

Ja es pot renovar el descompte per aparcar a la Zona Taronja

Els membres de la comunitat universitària ja poden adquirir el descompte per aparcar a la Zona Taronja d’estacionament situada al carrer Miramarges, que permet estacionar durant 7 hores per només 1 €. La tarifa la poden sol·licitar estudiants, PDI, PAS, i els serveis i membres del col·lectiu Som UVic.

Fruit dels canvis en la maquinària municipal, a partir d'aquest curs 2023-2024 la sol·licitud d'alta d'aquest descompte s'ha de fer efectiva a través d'aquest formulari, al qual també es pot accedir per mitjà del Campus Virtual, a la pestanya "UHub" i allà anar a l'apartat "Zona Tarona. Cal esperar 48 h per poder utilitzar el servei.

Enguany, el servei presenta diverses novetats: a partir d’aquest curs ja no cal adquirir ni mostrar cap adhesiu al vehicle, la bonificació permet estacionar de dilluns a divendres, només es permet autoritzar un vehicle per persona i el calendari del distintiu és de l’1 de setembre al 31 de juliol, de manera que hi queda exclòs el mes d’agost.