Un moment del seminari en línia en el qual va participar Jordi Collet

Jordi Collet participa en un seminari de l'East China Normal University sobre educació

09.03.2023

Jordi Collet-Sabé, professor de Sociologia de l’Educació i Política Educativa a la UVic-UCC, ha participat en un seminari internacional sobre educació organitzat per l'East China Normal University. El seminari, que es va fer a finals de febrer en format virtual, duia per títol "Can we think about education differently? First thoughts against the modern episteme and beyond modern schools?"

En aquest seminari Collet va presentar els treballs Contra les escoles, una crítica epistemològica, i Més enllà de l’escola. El desafiament de coproduir i posar en comú una episteme diferent per a l’educació, ambdós coescrits amb el professor Stephen Ball (IoE-UCL). En aquests articles es rebutja la idea de les escoles modernes com a institucions intolerables i s’utilitzen conceptes de Foucault, Olssen, Lewis i altres. La col·laboració i el fet de compartir entre persones, comunitats i entorns es planteja com una nova forma de pensar l’educació que va més enllà de les escoles modernes.