Biblioteca de la UVic per Nadal

La Biblioteca exposa documents de temàtica nadalenca procedents del seu fons i modifica horaris durant les festes

14.12.2023

A partir de la setmana vinent i fins després de Reis es podrà veure una mostra de documents de temàtica nadalenca a les dues biblioteques del Campus Vic. La Biblioteca n’ha elaborat una llista que inclou llibres de poesia, cançons, folklore, contes, novel·les, pel·lícules, entre d’altres, alguns dels quals són d’inici del segle XX i provenen dels seus fons especials.

Horaris i serveis de la Biblioteca durant les festes de Nadal:

Durant els dies de Nadal l’horari de les dues biblioteques queda modificat. La Biblioteca de la Torre dels Frares estarà tancada des del 23 de desembre fins al 7 de gener. La Biblioteca de Miramarges estarà oberta els dies 27, 28 i 29 de desembre, 2, 3 i 4 de gener, de 9 del matí a 8 del vespre, i el dia 5 de gener, de 9 a 14 h. Durant aquests dies no hi haurà servei de préstec.

Les vacances de Nadal també afecten els serveis de la Biblioteca de la manera següent:

Préstec UVic-UCC: Els documents prestats a partir del dilluns 4 de desembre de 2023 (12 de desembre en el cas de bibliografia recomanada) s’hauran de retornar el dilluns 8 de gener de 2024.

Préstec entre biblioteques del CSUC (PUC): Els documents prestats a partir del dilluns 27 de novembre de 2023 s’hauran de retornar el dilluns 8 de gener de 2024. A causa del tancament d'algunes biblioteques durant els dies de Nadal, les sol·licituds de préstec universitari consorciat PUC rebudes a partir del 19 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del 8 de gener.

Servei d'Obtenció de Documents (SOD): A partir del 21 de desembre no es podran fer sol·licituds. Aquest servei es restablirà el dia 8 de gener.

La Biblioteca Digital no fa vacances: Des de l'UCercaTot es pot consultar des d’allà on se sigui i a l'hora que es vulgui els recursos electrònics contractats per la UVic-UCC.