PUC UVic

La Biblioteca reprèn el servei de préstec consorciat

Després d’un període d’aturada a causa del canvi del sistema de gestió, aquest mes de gener s’ha reprès el servei de préstec universitari consorciat (PUC) per als préstecs en modalitat presencial, in situ i a través del web de la Biblioteca. De moment el servei s'ha reiniciat en fase de prova, com un pas més de la implementació del canvi de sistema de gestió. La Biblioteca de la UVic-UCC, juntament amb les altres biblioteques universitàries de Catalunya, va treballar-hi durant el curs passat i a partir del mes d’agost ja es va utilitzar la nova interfície de  l’UCercatot, el cercador de recursos de la Biblioteca de la UVic-UCC.

El PUC és un servei gratuït, ràpid i senzill, que permet a l'estudiantat, PDI i PAS de la UVic-UCC sol·licitar i tenir en préstec documents de les institucions membres del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC).

Les sol·licituds es poden fer directament a través del catàleg de cada institució, seleccionant l’opció del CCUC/PUC i clicant l’opció “Demanar-lo per PUC”, o bé visitant la biblioteca on es troben els documents. Es poden tenir fins a deu documents durant vint-i-un dies, amb l’opció de renovar-los fins a sis vegades per períodes de vint-i-un dies més. D’aquesta manera, es poden retornar tant a la Biblioteca de la UVic-UCC com a la biblioteca propietària del document. Des de "El meu compte" es pot consultar l’estat dels préstecs i de les sol·licituds, tant dels documents de la UVic-UCC com dels demanats per PUC.