Comissió Fem UVic-UCC territori

La comissió Fem UVic-UCC Territori donarà força a la transferència del coneixement

07.10.2021

La comissió del programa Fem UVic-UCC Territori va celebrar la primera reunió del curs 2021-2022 el passat 1 d’octubre a la sala Morató de l’edifici de Casa Convalescència. La trobada tenir a com a objectiu marcar les línies de treball del programa per aquest curs. En aquest sentit, el president de la comissió i alcalde de Manlleu, Àlex Garrido, va posar especial èmfasi en el paper que hi ha de jugar, d’ara en endavant, la transferència de coneixement.

Entre les activitats preparades per aquest curs figuren exposicions, conferències en diferents àmbits d’expertesa i la recuperació de les visites d’actors del territori a les instal·lacions de la UVic-UCC, aturades el curs passat arran de la pandèmia. Enguany Fem UVic-UCC Territori també oferirà dos seminaris sobre la covid-19 dirigits a treballadors municipals i un cicle de xerrades sobre educació i família.

Nova direcció del programa

La reunió de la comissió del Fem UVic-UCC Territori és la primera que se celebra després de la jubilació d’Anton Granero, que fins ara era el responsable del programa, càrrec que ara ocupa la coordinadora de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC, Meritxell Borràs.

L’acte va obrir amb la benvinguda del rector Josep Eladi Baños als assistents que va remarcar la importància del programa, que “permet que la UVic-UCC treballar i reforçar la seva presència al territori i alhora posar la mirada al món”. Meritxell Borràs va recalcar que l’objectiu de la comissió ha de ser “que la Universitat arribi al territori i a les persones, i aconseguir que s’estableixin sinergies per difondre les activitats formatives, culturals i investigadores, de la universitat als municipis i d’aquests cap al territori”.

Fem UVic-UCC Territori és una plataforma que neix de la necessitat de coordinar àmbits de col·laboració directa entre la Universitat i els diversos municipis que són directament representats pels seus alcaldes en el patronat de la FUB.