Festa UVicLife del curs 22-23

La comunitat UVic celebra la festa de Benvinguda UVicLife

La festa de Benvinguda UVicLifeque organitza cada any l'UHub, Servei a la Comunitat Universitària, va tenir lloc el 6 d'octubre passat. L'objectiu de la celebració era donar a conèixer els col·lectius i principals serveis de la comunitat UVic als estudiants, especialment als de primer curs.

A partir de les 18 h al Parc dels Estudis es podien visitar les parades des d’on s’informava dels diversos col·lectius de la UVic: els equips de rugbi dels Garrins i les Garrines, la colla castellera dels Emboirats, el Consell d’Estudiants, el programa Mentor, l’Utron Racing Team i els Garrins Metàl·lics. L'UHub també disposava d'una carpa on es donava informació als alumnes dels col·lectius culturals, com l'Orquestra Inclusiva, la Coral, la Lliga de Debat i l'Aula de Teatre, a més de totes les activitats i els serveis de l'UHub en els diferents àmbits d'Esports, Cultura, Voluntariat, Comunitat o lliurament de carpetes entre altres.

En aquesta edició, l’UHub obsequiava amb un got reutilitzable a totes les persones participants de la festa. Es poden veure les imatges de l'acte a través d'aquest enllaç