Donació de sang UVic

La donació sang de la UVic recapta 59 nous donants i supera les 100 donacions

La UVic va acollir el dimarts 5 d’abril una nova donació solidària de sang. L’activitat es va dur a terme a l’edifici Miramarges, de 10 a 14 h i de 16.30 a 19.30 h, i a l’edifici Torre dels Frares, en una unitat mòbil, de 10 a 14 h.

Cal destacar que la UVic va superar la xifra de 100 donants, amb 106 persones, 59 de les quals van fer la seva primera donació. Gràcies a tots els solidaris, 318 pacients es podran beneficiar d’aquesta sang.

Un dels principals objectius d’aquesta activitat és incrementar la conscienciació del col·lectiu universitari sobre el benefici social de les donacions de sang, a banda d’aprofundir en la relació amb el Banc de Sang i Teixits de la Catalunya central. Aquest és un exemple més de la voluntat d’implicació de la UVic-UCC en accions que beneficien el conjunt de la societat.

Podeu consultar el cartell amb el recompte final aquí.