Docència

Nit de la Fisioteràpia

La Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, present a la Nit de la Fisioteràpia

30.11.2022

La Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB) va tornar a estar molt present, un any més, a la Nit de la Fisioteràpia 2022. L’esdeveniment l’organitza el Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya (CFC) per retre homenatge a les col·legiades i els col·legiats jubilats i doctorats, i per reconèixer públicament els millors expedients acadèmics del curs 2021-2022, així com els destinataris de les beques de recerca i projectes solidaris del CFC. La vetllada també va incloure el reconeixement públic dels deu col·legiats i col·legiades que van aconseguir els millors resultats de les oposicions convocades per l’Institut Català de la Salut (ICS) el 2018, i que s’han resolt enguany.

En el transcurs de l’acte, diversos professors vinculats a la FCSB van ser guardonats pels seus projectes, amb ajuts de recerca en fisioteràpia en la convocatòria 2021. Es tracta de Vinicius Rosa, pel projecte “Factors de risc del deteriorament de la funció pulmonar de residents geriàtrics postcovid-19”; Anna Escribà, pel projecte “Estudi qualitatiu sobre les experiències associades a la intervenció preoperatòria de fisioteràpia en pacients operats d’artroplàstia total de genoll”, i Guillem Jabardo, pel projecte “Efectivitat per prescriure exercici físic en pacients amb diabetis tipus 2: una intervenció multicomponent basada en el model dels processos socials bàsics a través de la marxa nòrdica”.

A més, Carles Parés, coordinador del grau en Fisioteràpia, va obtenir homenatge pel doctorat i l’estudiant Jailys Chave va rebre un reconeixement per tenir un dels millors expedients acadèmics. Anna Andreu, Ana Maria Abelló, Sandra Rierola, Javier Jerez, Mirari Ochandorena, Roberta Ghedina, Pau Farrés i Pau Moreno també van ser presents en una nit molt especial per als fisioterapeutes.