Internacional

Roberto Elosua i Anna Moreno, amb representants de la Universitat SDU de Dinamarca

La Facultat de Medicina visita la universitat SDU de Dinamarca, amb què col·laborarà per al grau propi en Audiologia General

13.07.2023

El degà de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC, Roberto Elosua, juntament amb la coordinadora de Relacions Internacionals, Anna Moreno, van viatjar la setmana passada a Dinamarca, on van visitar la Syddansk Denmark Univeristy (SDU). En el marc d’aquesta visita, els representants de la Facultat de Medicina van reunir-se amb els responsables acadèmics del grau en Audiologia de la universitat danesa i van establir relacions de col·laboració per compartir coneixement i activitats docents col·laboratives en línia. Segons Elosua, “la col·laboració amb la universitat SDU obre les portes a la internacionalització del grau propi en Audiologia General i consolida la xarxa amb universitats i centres de recerca d'Europa".

Durant la visita, Roberto Elosua i Anna Moreno van poder conèixer centres d’investigació de Dinamarca per establir relacions de col·laboració de recerca i d’intercanvi, de manera que estudiants del grau propi en Audiologia General de la UVic-UCC puguin anar allà a fer estades amb els grups de recerca monogràfics del grau en Audiologia de la SDU.

Aquesta visita s’emmarca en l’objectiu que té la Facultat de Medicina d’establir lligams amb els principals centres europeus i mundials de referència en l’àmbit de la formació en audiologia, i també de comptar amb l’expertesa de docents internacionals, amb vista a la posada en funcionament del grau propi en Audiologia General de la UVic-UCC el curs 2023-2024.