Jornada GRISCA

La FCSB acull la XXI Jornada del grup GRISCA

01.06.2023

La XXI trobada del grup GRISCA (Grup de Recerca Infermera en Simulació de Catalunya i Andorra) va reunir dilluns passat a la UVic diversos investigadors, professionals i acadèmics destacats en el camp de la infermeria en simulació. Durant la jornada, es van abordar aspectes que reflecteixen l'impuls d'aquest grup de recerca per aportar innovació i coneixement a la pràctica infermera.

Una part rellevant de la trobada, la va ocupar la revisió dels projectes actuals que s'estan duent a terme. Entre aquests, destaca l'elaboració d'un article per a publicació el juliol de 2023, la preparació d'un llibre sobre simulació, previst per al novembre de 2023, així com un estudi multicèntric sobre les competències dels estudiants de quart curs. Aquests treballs representen una oportunitat per aprofundir en la investigació i difondre els coneixements adquirits.

A més, en aquest marc, també es va fer una valoració del Congrés SESSEP, que va permetre als membres del grup compartir els seus coneixements i experiències amb altres professionals del sector. I finalment, es van presentar propostes per a futures comunicacions en congressos que tindran lloc el 2024.

El Grup de Recerca Infermera en Simulació a Catalunya i Andorra té l'objectiu de fomentar la investigació i la docència relacionada amb la simulació en el grau en Infermeria mitjançant el treball comú de membres de diferents institucions, en l’àmbit nacional i internacional.

GRISCA està format per representants de la Universitat de Girona, del Campus Docent Sant Joan de Déu, de la Universitat Internacional de Catalunya, de l’Escola Superior de Ciències de la Salut Tecnocampus, dels campus Vic i Manresa  de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, de l’Escola d’Infermeria de la Universitat de Barcelona, de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna, de l’Escola Universitària d’Infermeria de Terrassa, de la Universitat de Lleida, de la Universitat Rovira i Virgili, de l’Institut Bonanova, de l’Escola Universitària d’Infermeria Gimbernat, de l’Escola Superior d’Infermeria del Mar, de la Universitat Autònoma de Barcelona i de la Universitat d’Andorra.