Estudaints xilenes dins el conveni UVic-UCC i UNAB

La FCSB acull les tres primeres estudiants del doble grau en Teràpia Ocupacional entre la UVic-UCC i la Universidad Andrés Bello

02.03.2023

Tres estudiants de Xile van arribar dijous passat, 23 de febrer, a la UVic en el marc de l’intercanvi que ofereix el doble grau internacional en Teràpia Ocupacional amb la Universitat Andrés Bello de Xile (UNAB). Des de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, la coordinadora del grau en Teràpia Ocupacional, Judit Rusiñol, i la tècnica de Relacions Internacionals, Sílvia Vilaró, van rebre les estudiants xilenes del programa d’intercanvi i van fer-los un tour per la Universitat.

La UNAB i la UVic-UCC van signar un conveni per a l'obtenció d'una doble titulació internacional que combina el grau en Teràpia Ocupacional de la UVic-UCC amb un programa de Teràpia Ocupacional a la Universitat Andrés Bello (UNAB) de Xile. L'acord permetrà als estudiants d'ambdues institucions que finalitzin el programa obtenir títols oficials de les dues universitats.