Refugiats Ucraïna

La FEC i el Consell d’Estudiants organitzen una taula rodona sobre Ucraïna

“Ucraïna, terra de frontera” és el nom de la taula rodona que organitza la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), a proposta del Consell d’Estudiants de la UVic, i que té per objecte analitzar el conflicte bèl·lic que es viu actualment a Ucraïna, sorgit arran de la invasió russa. L’acte tindrà lloc el pròxim dimarts 29 de març, a les 11 h, a l’Aula Magna de la Universitat, i s'inscriu en la commemoració dels 20 anys dels estudis de Periodisme de la UVic-UCC.

Els ponents de la taula seran Manel Alías, corresponsal de TV3 a Moscou; Carme Colomina, periodista del diari ARA i investigadora principal del CIDOB, i Jordi Vaquer, politòleg i director general per a Europa d'Open Society Foundations. En el decurs de l'acte, abordaran els diversos cantells del conflicte, des de la perspectiva més propera al terreny (Rússia, Ucraïna i el Donbass) fins al panorama europeu, així com la seva dimensió global. La taula rodona estarà moderada pel professor de la UVic-UCC Joan Masnou.

Les persones interessades a assistir-hi han d’emplenar aquest formulari. La taula rodona també es podrà seguir per streaming en aquest enllaç.

Foto: Refugiats marxant d'Ucraïna. Marc Sanyé.