Docència

Foto de cricket

La FEC i la xarxa SPRING organitzen un cicle de webinars sobre l’esport, la política i la comunicació

02.03.2023

El Departament de Comunicació de la Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic-UCC, juntament amb la xarxa SPRING (Sports and Politics Research Network), posa en marxa una sèrie de webinars dedicats a l’esport, la política i la comunicació.

La primera sessió, titulada The battle for the petrodollars; Qatar and Saudi Arabia, tindrà lloc el pròxim dimecres 8 de març, a les 18 h. En serà el ponent principal Danyel Reiche, professor de la seu de la Georgetown University a Qatar. A continuació, hi haurà una taula rodona amb reconeguts experts en la matèria en l’àmbit internacional, com Jim O’Brien, professor convidat a la UVic-UCC; Russell Holden, fundador d'In the Zone Sports Consultancy; Nazrin Wilkinson, periodista d’investigació, i Xavier Ginesta, professor de la UVic-UCC. Maria Jose Carvalho, de la Universidade do Porto, moderarà el debat.

Els webinars es faran un cop al mes, entre març i juny, en format virtual i en llengua anglesa. Altres temes que s’abordaran en les pròximes sessions seran les noves tendències en el periodisme esportiu, el criquet en la indústria esportiva i l’esport en el cinema europeu.

Per participar en el primer webinar, es pot fer des d’aquest enllaç.