Escola de Viticultura i Enologia Mercè Rosell i Domènech
Escola de Viticultura i Enologia Mercè Rosell i Domènech - 2
Celler Castellroig
Celler Castellroig2

La FEC organitza un programa a mida per a la Rotterdam University Applied Sciences

28.04.2022

Un grup de dotze estudiants, tres professors i un intèrpret de la llengua de signes —atès que un dels estudiants té discapacitat auditiva— de la Rotterdam University of Applied Sciences participen en aquesta setmana en un programa a mida organitzat per la FEC sobre viticultura i enologia.

Sota la denominació de Wine Project in Catalonia, el curs es desenvolupa del 25 al 29 d’abril i combina sessions teòriques a l’Escola de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech, de Sant Sadurní d’Anoia, i la Wine Business School, de Vilafranca del Penedès, amb visites a cellers representatius de diverses denominacions d’origen catalanes.

Aquesta és la segona vegada que la Facultat, a través de la Unitat Internacional i sota la coordinació de Pere Morera, organitza aquest programa formatiu. L’edició anterior va ser el març del 2020, just abans del confinament per la pandèmia de covid-19.