La festa de benvinguda UVicLife dona a conèixer els col·lectius universitaris als estudiants

07.10.2021

Aquest dimecres al matí es va celebrar la festa de benvinguda UVicLife, organitzada per l’UHub, amb l’objectiu de donar a conèixer els col·lectius de la UVic als estudiants, especialment als de primer curs. La festa també va servir per explicar de primera mà les opcions de voluntariat de les quals la Universitat disposa a través de les entitats municipals i del territori amb qui la UVic té conveni de col·laboració.

Durant tot el matí el pati central de Miramarges es va omplir de parades des d’on s’informava dels diversos col·lectius de la UVic: els equips de rugby dels Garrins i les Garrines, la colla castellera del Emboirats, el Consell d’Estudiants, l’Aula de Teatre, el programa Mentor i  l’Utron Racing Team. L'Uhub també disposava d'una carpa on es donava informació als alumnes de serveis com la biblioteca, l'escola d'Idiomes o carreres professionals, entre d'altres.

A més, a la fira també van assistir-hi representants d’entitats socials com Sant Tomàs, Creu Roja, ADFO, Osonament, Casal Claret, Amics de la Gent Gran, Fundació Humanitària Dr. Trueta, Voluntariat per la Llengua, enTàndem, Coordinadora del Voluntariat, Options Catalunya – Nepal, Associació TEA – Asperger Osona, ONGD AL KARIA i Càritas Diocesana de Vic.

Com en edicions anteriors, l’organització va facilitar a tots els assistents una targeta amb els diversos serveis a consultar. Cada vegada que un estudiant s’interessava per un servei se li segellava la targeta i, quan en tenia cinc, podia participar en un sorteig d’un lot de productes UVic.