Jornada de portes obertes

La Jornada de Portes Obertes presencial en francès acull més de 500 assistents

23.02.2023

Un any més, la UVic ha dut a terme una Jornada de Portes Obertes presencial en francès, centrada en els futurs estudiants de França, que principalment estan interessats en el grau en Fisioteràpia. Van assistir-hi gairebé 160 futurs estudiants que, juntament amb els seus acompanyants, van reunir més de 500 assistents.

La jornada, que es va fer el dissabte 18 de febrer, va oferir als futurs estudiants diverses activitats per conèixer la UVic i els diferents graus de l’àmbit de la salut en els quals estan interessats: xerrades informatives, visites guiades per les instal·lacions, atencions personalitzades i informació sobre l’accés a la universitat, entre d’altres.

Aquesta activitat informativa va ser possible gràcies al treball en equip entre Gemma Delgar, responsable de Cooperació Francòfona de la Unitat de Programes Internacionals; l’Àrea de Màrqueting de la Universitat; l’Àrea de Gestió Acadèmica i l’UHub, així com professorat de la Facultat de Ciències de la Salut i del Benestar, i estudiants i exestudiants del grau en Fisioteràpia.