Una dona amb ulleres de sol en un terrat

“La mirada horitzontal: dones del cinema espanyol contemporani” visibilitzarà la feina de les dones cineastes

Dijous que ve obrirà les portes l'exposició “La mirada horitzontal: dones del cinema espanyol contemporani”, un recull de 26 fotografies d’Óscar Fernández Orengo, que hi retrata dones treballant i exercint diferents rols en el món del cinema, un àmbit molt masculinitzat. L’organització de la mostra és la proposta guanyadora del projecte solidari del 8M d'enguany, que organitza el campus Vic. La iniciativa la van proposar la Facultat d’Empresa i Comunicació i l’Oficina de Gestió Cultural de la UVic (OGC).

La inauguració de l’exposició, a la Sala Gòtica de la Casa de Convalescència, tindrà lloc a les 12.00 h i comptarà amb la presència de l’autor. Les seves imatges plasmen el testimoni de dones directores, guionistes o muntadores entre altres professions, i pretenen donar visibilitat a la feina d’aquestes cineastes, així com proporcionar referents professionals a les estudiants de comunicació. La mostra es podrà visitar fins el 21 de juliol.