Paula Valls en una actuació recent al Paranimf de la UVic-UCC amb motiu de la celebració dels 10 anys del pacte federatiu entre la FUBalmes i la FUBages

La nova sessió de les UVic Ràdio Sessions oferirà dos concerts de la cantautora Paula Valls

El pròxim dijous 4 d'abril, en el marc de la tercera sessió de les UVic Ràdio Sessions, es duran a terme dos concerts de petit format a la Facultat de Medicina. En aquesta ocasió, la convidada serà la cantautora Paula Valls.

Els dos concerts es faran consecutivament: el primer, a les 19.30 h, i el segon, a les 20 h, amb un màxim de 20 places disponibles per sessió. Per assistir-hi cal enviar un correu a ogc@uvic.cat per assegurar-hi la plaça. La tercera sessió de les UVic Ràdio Sessions està oberta a tots els membres de la comunitat universitària.

Les UVic Ràdio Sessions són un projecte nascut per acostar la música a diferents espais de la Universitat, a través de la programació de concerts de petit format, tant acústics com semiacústics, amb la participació d'artistes de renom. A més dels concerts en directe, a partir de les actuacions es preparen unes peces audiovisuals, vídeos i pòdcasts breus, que posteriorment es comparteixen a través de diverses plataformes, com YouTube, les xarxes socials i les plataformes de pòdcast.

A través d’aquest enllaç es pot visualitzar l’edició que va donar el tret de sortida a les UVic Ràdio Sessions. La segona edició va ser el concert de Mar Pujol, que va tenir lloc a l’Aula d’Educació Visual i Plàstica, situada a l’edifici B de Miramarges, el novembre passat. Les UVic Ràdio Sessions tenen el suport de l'Oficina de Gestió Cultural de la UVic, així com amb la col·laboració de l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Vic.