Recerca

Un flascó amb una flor a dins submergida en un líquid

La Primavera de la Ciència aglutinarà activitats de divulgació per a tots els públics

El Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement i la Unitat de Divulgació Científica organitzaran, el pròximr mes d'abril, La Primavera de la Ciència", un conjunt d'activitats de divulgació de la ciència, la tecnologia i la innovació. El programa té com a objectius fomentar les vocacions científiques i divulgar a la societat els coneixements i els avenços científics i tecnològics, així com la recerca en general, de la UVic-UCC.

El tret de sortida d’aquest programa de ciència seran les activitats que, entre el 28 de març i el 8 d’abril, s'adreçaran principalment a alumnat de batxillerat i de cicles formatius de grau superior. La inscripció a aquestes activitats per a públic escolar és gratuïta, però caldrà formalitzar-la entre els dies 7 i 11 de març (ambdós inclosos), en aquest web, on també es pot consultar tota la informació.

En el transcurs de les següents setmanes, la "Primavera de la ciència" s'ampliarà amb més activitats, obertes a d'altres públics, que es donaran a conèixer més endavant. En el programa hi col·laboren les cinc facultats del campus Vic i l’Escola de Doctorat.