Una de les activitats de la DTW de fa dos anys
Sessió de mindfulness de la DTW
Acte presencial de la DTW del 2020

La tercera edició de la Doctoral Training Week recupera el format híbrid

10.03.2022

La tercera edició de la Doctoral Training Week (DTW), que tindrà lloc del 14 al 18 de març de 2022, recuperarà el format híbrid de fa dos anys, després que l’edició de l’any passat s’hagués de fer exclusivament en format virtual. Enguany s’ha considerat oportú mantenir un sistema híbrid per facilitar que totes les persones que no tenen disponibilitat de desplaçar-se puguin assistir a les diferents sessions, però es recomana que tots els doctorands i les doctorandes que puguin fer-ho assisteixin a les activitats de forma presencial, per tal que els tallers siguin tan interactius com sigui possible i totes les persones doctorandes puguin conèixer i compartir experiències entre elles.

La DTW és una setmana intensiva amb onze propostes formatives adreçades a doctorands (i en alguns casos, també, a directors de tesi), organitzada per l’Escola de Doctorat de la UVic-UCC amb l’objectiu de vetllar per una oferta formativa de qualitat, així com facilitar espais d’intercanvi entre les persones doctorandes de la UVic-UCC.

Tallers i conferència de Salvador Macip

Algunes de les novetats de la 3a edició de la Doctoral Training Week són el taller en anglès per parlar en públic (Pitching- public speaking), que es farà els matins de dimarts i de dimecres i que anirà a càrrec de Jelle De Wit, intèrpret i director de teatre a Bèlgica, Països Baixos i Alemanya. D’altra banda, també hi haurà el taller Com presentar el pla de recerca, que s’ha anat fent en les darreres edicions i que aquesta vegada es desdobla en diversos grups.

Per acabar la setmana, el divendres 18 de març hi haurà la conferència de clausura, a càrrec del Dr. Salvador Macip, metge, investigador, escriptor i col·laborador habitual als mitjans de comunicació. La ponència, com en les darreres edicions, està oberta a tota la comunitat universitària i societat en general, i per assistir-hi presencialment o en línia cal inscriure’s prèviament aquí. També es podrà seguir en directe a través d’aquest enllaç.

El conjunt de les onze activitats formatives és possible gràcies a la col·laboració de moltes àrees i serveis de la UVic-UCC, com són la Unitat de Projectes i la Unitat de Valorització i Transferència de Coneixement d’OTRI, la Comissió d’Ètica per a la Recerca, els coordinadors dels programes de doctorat i el CIFE.