Recerca

Presentació UDUTE

La UDUTE presenta els resultats de la seva tasca a IN-RED 2021

14.07.2021

La Unitat de Docència Universitària i Tecnologia Educativa (UDUTE) va presentar el 13 de juliol en format pòster una comunicació al Congrés d’Innovació Educativa i Docència en Xarxa IN-RED 2021 organitzat per la Universitat Politècnica de València, que s’ha realitzat en format virtual els dies 13, 14 i 15 de juliol de 2021.

La comunicació que es va presentar durant el congrés era Acciones ante la pandemia COVID-19 para mantener la calidad docente en la UVic-UCC i la van elaborar els quatre components de la unitat: Eulàlia Massana-Molera, Richard Samson, Elena Molina Vicente i Anna Ballús Pujol.

El pòster explica quines són les accions que s’han dut a terme des de la UDUTE durant els diferents períodes de confinament a causa de la COVID-19 de març de 2020 a gener de 2021: formació, assessorament, elaboració de material de suport i publicació d’altres documents. Explica, també, quins han estat els resultats (en visites, satisfacció, contingut més consultat...) i la manera com aquests han fet encarar i reorientar les tasques de la UDUTE.