Oberta la convocatòria de la PAP pels graus d’Educació Infantil i Primària

La UVic acollirà la convocatòria extraordinària de la PAP per als graus d'Educació Infantil i Primària

04.02.2021

La UVic acollirà, el proper divendres 16 de juliol, la convocatòria extraordinària de la Prova d'Aptitud Personal (PAP) dels graus d'Educació Infantil i Educació Primària. Els alumnes que hagin suspès la convocatòria ordinària, que tindrà lloc el dissabte 10 d'abril, o que no s'hi hagin matriculat a temps, podran fer la prova extraordinària a les instal·lacions de la UVic. Les seus de la PAP són Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, a més de Vic, que acollirà només la convocatòria extraordinària, i Bellaterra que només ho farà en la ordinària. Aquesta prova consta de dues parts, la primera consisteix en una avaluació de la competència comunicativa i el raonament crític, i la segona avalua la competència logicomatemàtica.

A la Prova d’Aptitud Personal s’hi poden presentar estudiants que cursin o hagin acabat 2n de batxillerat o un cicle formatiu de grau superior, estudiants procedents de sistemes educatius estrangers, estudiants que accedeixen a la universitat amb proves d’accés per a més grans de 25, 40 i 45 anys, i estudiants que no hagin superat la PAP anteriorment. Per accedir a la PAP cal fer la matrícula a la mateixa prova, a través del portal d’accés a la universitat, en el període del 16 de febrer a l’1 de març. Per a la convocatòria extraordinària es pot fer la matrícula del 25 al 30 de juny.

Un cop feta la inscripció a la convocatòria ordinària o extraordinària de la PAP s’ha de fer la preinscripció universitària amb el llistat de preferències d’estudi. La matrícula de la convocatòria ordinària de la PAP dona accés a la preinscripció universitària de juny, i l'extraordinària a la preinscripció de setembre.

Tenint en compte la situació sanitària actual, la PAP se celebrarà d’acord amb el protocol que en aquelles dades estableixi el PROCICAT. Alhora, tots els tribunals seguiran les mesures de seguretat i higiene necessàries per reduir el risc de contagi i transmissió de la covid-19.

Tota la informació relacionada i els horaris de la PAP es poden trobar en el següent enllaç del Canal Universitats.