Recerca

Foto de grup del kick off meeting del projecte Join4Joy celebrat divendres passat a la UVic

La UVic acull el 'kick off meeting' del projecte Join4Joy

La UVic va acollir, el passat 3 de novembre, el kick off meeting del projecte Join4Joy, finançat per la convocatòria ERASMUS-SPORT-2021-SCP i liderat pel grup de recerca, M3O. Es tracta d’un projecte per implementar programes d’activitat física per a persones grans en entorns comunitaris i residències, que posa el focus a gaudir de l’activitat per combatre el sedentarisme i la inactivitat des d’una perspectiva socialment inclusiva.

Join4Joy involucra universitats i entitats de cinc països europeus, i hi participen diferents investigadors i investigadores del grup de recerca M3O: Laura Coll, com a coordinadora; Javier Jerez, liderant el grup de treball de les intervencions en residències, i altres membres del mateix grup, com Montse Romero, Ricard Castro, Eduard Minobes, Carles Parés i Andrea Fuente. En l'àmbit local també hi prenen part la Fundació Salut i Envelliment de la UAB i la Fundació Blanquerna. La resta de partners europeus són l'Istituto Europeo per lo Sviluppo Socio Economico Associazione (Itàlia), Sport Initiative et Loisir Bleu Association (França), Syddansk Universitet (Dinamarca) i Agaplesion Bethesda Klinik Ulm (Alemanya).

Aquest projecte va començar el mes de juny passat amb una primera reunió en línia i la següent es va portar a terme el dia 3 de novembre, presencialment, a la Sala Segimon Serrallonga de la Masia de Torre dels Frares.