Docència

Antoni Portell i Richard Samson al Congreso REDU 2023

La UVic, al Congreso REDU sobre docència universitària

23.11.2023

El 20 i 21 de novembre passats va tenir lloc el Congreso REDU 2023 a la Universidad de Burgos, sota el títol "Investigar la docencia: enseñar y aprender en las disciplinas como objeto de estudio". La REDU, la Red Estatal de Docencia Universitaria, és una associació sense ànim de lucre que aglutina més de quaranta universitats espanyoles, així com diversos grups d'investigació i docents.

En aquesta ocasió, el director del CIFE i representant UVic a l'associació, Antoni Portell, va participar en el simposi sobre "Experiencias avanzadas en evaluación de la actividad docente", que va servir per presentar el grup de treball Didaskalia, una xarxa en què participen quatre universitats: Deusto, UPV/EHU, UB i UVic-UCC. Segons Portell, "la qualitat docent és una de les pedres angulars del projecte UVic-UCC. La  participació activa en aquesta xarxa ens ajuda a canviar la nostra forma de treballar."

També hi va assistir Richard Samson, director de la UDUTE, que va presentar un pòster sobre "Evaluación de las aulas Moodle en la Universidad de Vic - Universidad Central de Cataluña: evolución", firmat per tot l'equip UDUTE (amb Elena Molina, Eulàlia Massana i Anna Ballús).