Docència

1r Congrés d'Empresa, Màrqueting i Comunicació (1)
1r Congrés d'Empresa, Màrqueting i Comunicació (2)

La UVic celebra el 1r Congrés d’Empresa, Màrqueting i Comunicació

Més de cent estudiants de cicles formatius de grau superior (CFGS) van participar, el passat 3 de març, en el 1r Congrés d’Empresa, Màrqueting i Comunicació “Innovació avui”, organitzat per la UVic. Els assistents, de Teknós – Campus Professional UVic, Escola Montserrat, Institut Carles Vallbona i La Salle Manlleu, cursen estudis de Màrqueting i Publicitat, Administració i Finances, Comerç Internacional, i Gestió de Vendes i Espais Comercials.

El tret de sortida al congrés el va donar Josep Burgaya, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la UVic, amb una xerrada en què va parlar sobre els reptes de futur de la generació Z, que enfronten a temàtiques com la sostenibilitat o l’ètica corporativa. Tot seguit, van començar diferents ponències, a càrrec de professorat de la Facultat. Entre d'altres, Albert Armisen va aprofundir en el món del blockchain, i Guillem Marca va repassar la importància dels influencers en el màrqueting actual i de futur.

Finalment, els assistents van participar en diferents workshops, com el de Màrqueting d’experiències, el de Creativitat i aplicació del mètode Design Thinking per al disseny de solucions a mida, el de Champions League i el d’Influencer targeting.

Una de les voluntats de jornades com aquesta és apropar-se a l'estudiantat de cicles formatius, oferir un complement a la seva formació i animar-lo a fer el salt a la universitat per continuar la seva educació superior. Els pròxims congressos per a alumnat de CFGS que està preparant la UVic són el de Multimèdia, el 29 de març; el d’Educació, el 5 d’abril, i el de Mecatrònica, el 27 d’abril.