Cita a cegues amb un llibre Sant Jordi 2022

La UVic celebra la diada de Sant Jordi 2022

El passat dia 22 es va celebrar la diada de Sant Jordi a la Universitat, atès que el dia 23 era dissabte. Durant del divendres la comunitat universitària va poder gaudir de les diferents activitats organitzades al campus Vic de la UVic-UCC. Al matí es van lliurar roses a la parada del pati de l’edifici Miramarges i la Biblioteca organitzava una cites a cegues amb llibres. Es van preparar una trentena d'exemplars, la meitat dels quals va trobar un lector o lectora. També a les biblioteques de la UVic es va poder recollir el punt de llibre de Sant Jordi.

El divendres també es va celebrar el sorteig de les últimes novetats editorials, al qual van participar gairebé unes 300 persones entre personal PAS i PDI i alumnes, i que es va realitzar gràcies a la gentilesa de les llibreries Anglada, El Cafè de les Lletres, Abacus, Foster&Wallace, Mater i Muntanya de Llibres.

Els guanyadors i guanyadores d’enguany han sigut:

• Esther Terricabras, alumna de la FETEP, ha guanyat el llibre de la Llibreria Anglada: El vol de l’estel, de Laetitia Colombani
  • Anna Moya, alumna de la FCTE,  ha guanyat el llibre de la Llibreria Mater: La Bestia, de Carmen Mola
  • Manoli Olmo, PAS, ha guanyat el llibre de la Llibreria Muntanya de llibres: Sense sucre. Una dona occidental al Marroc, de Mireia Estrada.
  • Llorenç Barber, PAS, ha guanyat el llibre de la Llibreria Foster and Wallace: La pomera i altres contes de Daphne du Maurier
  • Maria Vilajuana, alumna de la FETEP, ha guanyat el llibre de la Unitat d’Igualtat: Cicatrius (in)visibles, d'Ana Porroche-Estudero, Gerard Coll-Planas i Caterina Riba (ed.)
  • Guillem Pons, alumne de la Facultat de Medicina, ha guanyat el llibre de l’Abacus: Benvolguda d’Empar Moliner
  • Paula Silvia Zeppa, alumna de la FEC, ha guanyat el llibre de l’Abacus: La Vall de la Llum de Toni Cruanyes
  • Paula Carbonell, alumna de la FEC, ha guanyat el llibre d’El Cafè de les lletres: Quan la neu es fon, de Laia Vilaseca

Les persones afortunades poden passar per l’UHub a recollir el seu exemplar o bé recollir-lo a la llibreria corresponent aquelles les persones que ja han estat avisades d’alguna excepció.

El programa d’actes d’enguany ha estat organitzat per l’Oficina de Gestió Cultural, Eumo Editorial i la Biblioteca Ricard Torrents.