Festa Major 2023

La UVic celebra la seva Festa Major

30.03.2023

Aquest dijous la UVic viu la seva Festa Major amb una jornada plena d’activitats pensades perquè els membres de la comunitat universitària puguin gaudir de la cultura, la música i la festa. Totes les activitats s'han realitzat al Parc dels Estudis i han començat a les 11.30 h quan s'ha donat el tret de sortida a la festa amb una gimcana popular en què s'han inscrit més d'una vintena d'equips formats per entre quatre i sis estudiants. Al migdia hi ha hagut el dinar de tupper de la comunitat a la gespa del parc, on també s'ha fet el lliurament del premi al guanyador del concurs de cartells de la Festa Major i un bingo en què s'han sortejat diversos vals-regal, entrades a Port Aventura, entrades per un centre termal, entre altres obsequis.

Un cop entrada la tarda han tingut lloc les activitats més de caire cultural i musical, com la diada castellera amb les diferents colles universitàries de l'eix, un concert del grup Sicuta i fi de festa amb Dj Serra.