XARXES SOCIALS

La UVic convida la comunitat a participar més en les xarxes socials

13.10.2022

La UVic vol incentivar la participació de la seva comunitat a les xarxes socials de la Universitat, així com la interacció entre els seus perfils. Ho fa a través d’uns vinils que ha enganxat a diferents edificis, com els de Miramarges, Torre dels Frares, Can Baumann i la Zona Esportiva.

En els vestíbuls, miralls de lavabos, offices i coworkings d’aquests espais es poden trobar aquests vinils, que conviden a la comunitat a seguir els perfils de xarxes socials de la UVic i a participar-hi més. De fet, l’objectiu principal d’aquesta acció és que estudiants, professorat i treballadors no només segueixin els comptes de xarxes socials principals de la UVic, sinó també els que siguin més afins al seu perfil personal: facultats, servei d’esports o de cultura, grups de recerca, UAlumni, Biblioteca, etc.

En aquest vinil, s’hi troba un codi QR que es pot escanejar amb el mòbil i que condueix a la pàgina de Canals Socials, on es troben tots els perfils de xarxes socials de la Universitat. Aquesta acció ha estat duta a terme per l’Àrea de Màrqueting i l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals.