Xerrada a un institut de Mallorca
Stand Perpinyà

La UVic dona a conèixer la universitat a estudiants de Mallorca, Menorca i Perpinyà

Durant la setmana del 24 al 28 de gener, un equip de l’Àrea de Màrqueting i d’estudiants de la UVic es va desplaçar a Mallorca per visitar centres de secundària de la zona i donar-hi a conèixer la Universitat. L'equip va anar a 14 centres, on va visitar un total de 24 grups d’estudiants i va informar més de 600 persones. L’alumnat mallorquí té interès per tota l’oferta formativa de la UVic, tant de graus com de cicles formatius de grau superior. Els dubtes que tenen estan relacionats, sobretot, amb el fet de desplaçar-se a Catalunya per estudiar, amb l’allotjament a Vic o amb els preus dels estudis.

Així mateix, la UVic també va participar en les sessions d’orientació virtuals de Menorca “Tu tries”, el dia 27 de gener, en què es van connectar i informar 131 persones. A més, la representació de la Universitat també es desplaçarà a Ciutadella els dies 8 i 9 d’abril per participar en la Fira d’Ensenyaments Superiors presencial.

D’altra banda, per vuitè any consecutiu, la UVic també va prendre part en la Fira d’Orientació de Perpinyà, que va tenir lloc el 27 de gener. Un equip de l'Àrea de Màrqueting s’hi va desplaçar i va orientar els futurs estudiants des de l’estand de la universitat. S’hi va atendre una vuitantena de persones, interessades, principalment, en el grau en Fisioteràpia, però també en Medicina, Psicologia, i Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport. En aquest cas, els estudiants solen tenir dubtes sobre la nota de tall, l’idioma i la burocràcia que implica accedir a la universitat en un altre país.