Jornada de portes obertes

La UVic engega una època intensa d’orientació per als futurs estudiants

02.02.2023

Aquesta setmana, la UVic intensifica el seu calendari d’activitats d’orientació per als futurs estudiants, sobretot en format online. Els dies 7, 8 i 9 de febrer es desenvolupen les Jornades de Portes Obertes online, unes xerrades organitzades per l’Àrea de Màrqueting i en les quals participaran professorat de cada facultat i estudiants actuals, que explicaran la seva experiència a la Universitat. A més, l’últim dia d’aquestes jornades s’ofereix una sessió d’orientació online específica sobre beques i ajuts econòmics.

També s’inicien les Sessions obertes d’orientació, un altre format de xerrada online que ofereix als futurs estudiants de la UVic l’oportunitat de resoldre dubtes i saber més coses de la Universitat. Aquest mes de febrer s’ofereix una sessió oberta en castellà per a l’alumnat d’altres comunitats autònomes, però també es faran altres sessions durant els mesos de març, abril i maig.