Fira orientació Perpinyà

La UVic es fa conèixer entre els estudiants de Mallorca, Perpinyà i Ripoll

09.02.2023

Durant la setmana anterior i l’actual, la UVic s’ha mogut per Catalunya, les Illes Balears i França per assistir a fires d’orientació per a futurs estudiants.

Primer, a Mallorca, on un equip de l’Àrea de Màrqueting ha anat a diferents centres de secundària, fent 25 visites i informant més de 800 estudiants. Entre els estudiants mallorquins, el dubte més freqüent és el de l’accés a la UVic, ja que els suposa fer la preinscripció universitària a Catalunya, a banda de si volen fer-la a les Illes Balears i en altres comunitats autònomes.

Aquesta setmana, la UVic també ha estat present a la Fira Univers Jove de Ripoll, que ja arriba a la seva 9a edició. Allà s’han atès les peticions d’informació de més de 100 estudiants de secundària del Ripollès.

Finalment, la Universitat ha visitat una nova fira a França. Aquest cop a Perpinyà, on es van atendre més de 150 estudiants. Mostren interès pel grau en Fisioteràpia, però també per Medicina, Infermeria i Psicologia. En les pròximes setmanes, també es visitaran diferents instituts de la zona de Perpinyà per explicar el procés d’accés a la UVic.