Fundació Impulsa

La UVic i la Fundació Impulsa col·laboren per trobar mentors per a joves estudiants

Per segon any consecutiu, la UVic i la Fundació Impulsa col·laboren per trobar persones que vulguin sumar-se a la campanya de captació de nous mentors i mentores per al programa Impulsa Mentoria. Es tracta d'un projecte que té com a objectiu promoure la igualtat d'oportunitats dels joves i els acompanya en la seva formació i el seu creixement personal. La campanya cerca noves persones mentores que vulguin acompanyar de manera altruista els joves d'entre 16 i 20 anys que es becaran el pròxim curs 2022-2023. Els membres de la comunitat universitària que hi estiguin interessats poden adreçar-se a l’oficina de la Unitat de Voluntariat de la UVic (voluntariat@uvic.cat) o contactar amb la Fundació Impulsa.

Enguany centres educatius d’Osona, la Garrotxa, el Moianès, el Berguedà, el Bages, el Baix Empordà, Terrassa i Sabadell han presentat més de 270 sol·licituds per optar a les beques Impulsa per al curs 2022–2023. En el marc del mateix projecte, la Fundació compta amb un programa de formació per tal que els mentors i les mentores adquireixin els coneixements i les habilitats necessàries per acompanyar els joves en el seu creixement personal, i poder oferir-los suport proper i reflexiu. El mentoratge implica el compromís mínim d’un any,  tot i que és preferible que siguin dos, i una dedicació d’aproximadament 5 hores al mes, repartides entre trobades amb els joves, formacions i seguiment amb la tècnica de referència de la Fundació Impulsa.