Pastilles

La UVic i l'AIMFA col·laboren en el marc del curs d’especialització en Màrqueting farmacèutic i transformació empresarial del sector Farma

23.02.2023

La UVic-UCC i l’Agrupación de Investigación y Márketing Farmacéutico (AIMFA) han signat un acord en el marc del curs d’especialització en Màrqueting farmacèutic i transformació empresarial del sector Farma que ofereix l’Escola de Postgrau de la universitat, en format online, a partir del dia 27 de març.

Es tracta d’un curs d’especialització dirigit als professionals del sector farmacèutic que vulguin aprofundir en les noves tendències, així com també als professionals del Registre Estatal de Personal Sanitari (REP), als Key Account Managers (KAM) i Medical Scientific Liasisons (MSL), a més de les persones que vulguin incorporar-se i desenvolupar la seva carrera professional en aquest àmbit.

El curs mostra com incorporar nous models de dades perquè l’empresa sigui “data driven”, és a dir, que prengui decisions estratègiques amb base a l’anàlisi de dades. L’objectiu és impartir el coneixement necessari per afrontar els principals reptes de la transformació digital i de negoci en la indústria farmacèutica i facilitar l’accés dels professionals a les àrees i departaments que són clau en el sector, com les de màrqueting, market access, medicina, operacions, digital, entre altres.

Les classes es faran 100% online, però comptaran amb el seguiment personalitzat de professionals en actiu, que proporcionaran recursos actualitzats d’alta qualitat. En el marc d’aquest curs d’especialització s’ha organitzat un webinar sobre ‘Què necessites per triomfar a la indústria farmacèutica?’, el dia 28 de febrer, que impartirà el Head of Talend & Transformation Manager de Novartis, Víctor Fuentes.

Amb l’acord subscrit, AIMFA es compromet a fer difusió d’aquest curs entre tots els seus associats, els quals obtindran un descompte del 10% en la formació que ofereix l’Escola de Postgrau.

Aquest curs d’especialització en Màrqueting farmacèutic i transformació empresarial del sector Farma, impulsat des de l’Escola de Postgrau de la UVic, entronca amb dos dels àmbits de més expertesa de la universitat, com són la salut, amb estudis de grau en Medicina, Infermeria, Fisioteràpia, Nutrició Humana i Dietètica i Teràpia Ocupacional; i l’empresa, amb estudis de grau en Administració i Direcció d’empreses, Màrqueting i Comunicació Empresarial, Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme i Comunicació audiovisual.

AIMFA és un hub de companyies farmacèutiques arrelades a l’Estat espanyol que promou l’excel·lència en intel·ligència de mercat, màrqueting omnicanal i anàlisis i estudis del sector farmacèutic, a més de fomentar el desenvolupament professional, el coneixement i el networking.