Docència

Estudiants graduats el 2021

La UVic lliura els diplomes als estudiants de màsters i doctorats, i dels estudis de l’Escola de Postgrau

20.10.2022

El Campus Vic de la UVic-UCC farà l’acte de lliurament de diplomes als estudiants de màsters universitaris, màsters i postgraus propis, i doctorats del Campus Vic el pròxim dijous 27 d’octubre, a les 17 h, al Paranimf de la Universitat. En total, a la UVic el curs passat van finalitzar estudis de tercer cicle 617 alumnes, dels quals 411 corresponen a màsters universitaris, 158 són de màsters i postgraus propis, i 48, de doctorat.

Enguany, els estudiants titulats estaran apadrinats per Carlos Grau Lara, conseller en Tecnologia i Innovació, que entre el 2017 i el setembre de 2022 va ser conseller delegat de la Fundació Mobile World Capital Barcelona (MWCapital). Durant la cerimònia estarà acompanyat pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños; la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, M. Àngels Pinyana; el director de l’Escola de Doctorat, Antoni Tort; el delegat del rector per a la Formació Contínua, Josep Ayats, i el director de l’Escola de Postgrau, Eduard Prats.

En el transcurs de l’acte, el periodista i exestudiant de la UVic Jordi de Planell conversarà amb David Griera, president de l’associació UAlumni, i entrevistarà diverses persones titulades en estudis de tercer cicle el curs passat, que hi participaran tant de forma presencial com en línia. La cerimònia inclourà diferents actuacions musicals a càrrec d’In Crescendo i es clourà amb el cant del Gaudeamus igitur. Aquest serà el primer acte institucional que tindrà lloc al nou espai des de la seva inauguració, que tindrà lloc demà, 21 d’octubre.

El padrí de la promoció, Carlos Grau, és una persona amb una llarga trajectòria professional en l’àmbit de les tecnologies de la comunicació i la informació, així com en el desenvolupament de negoci digital. És membre del Consell d'Administració del grup alimentari Durania, i dels consells assessors de les tecnològiques Salesforce a Espanya i AIA, i de la consultora estratègica Metys.