El so de les cases

La UVic obre les portes del Paranimf per acollir concerts de “El So de les Cases”

18.05.2023

La UVic participarà enguany en la 7a edició de “El So les Cases”, una proposta musical que s’ofereix a la ciutat Vic i que combina el patrimoni arquitectònic amb més de 200 concerts gratuïts. I ho farà obrint les portes del Paraninf, que acollirà els concerts de Gemma Humet i Jordi Casadesús, els pròxims 2, 3 i 4 de juny.

La participació de la UVic en “El So de les Cases” serà la primera acció emmarcada en el nou projecte UVic Ràdio Sessions, que difondrà anualment tres actuacions musicals. Desenvolupat per UVic Ràdio i la Facultat d’Empresa i Comunicació, amb el suport de l’UHub, el projecte consistirà en editar un vídeo i un pòdcast, que es difondran per Youtube, les xarxes socials i les plataformes de pòdcast, a partir de concerts de petit format i curta durada, de caire acústic o semiacústic.

Tornant a "El So de les Cases", enguany els visitants podran descobrir, del 2 al 4 de juny, un total de dotze espais —des d’interiors, a terrasses o jardins desconeguts per a un gran nombre de públic—, que acolliran quinze artistes de diferents tipus de música: clàssica, pop, indie, funk, jazz i folk. S’hi incorporen altres novetats, com un espai pensat exclusivament per al públic familiar i “El so dels carrers”.

Tots els concerts de “El so de les Cases” són gratuïts i un 50 % de les entrades es podran reservar a través de la web www.elsodelescases.vic.cat a partir del dia 31 de maig, a les 18 h. La resta es donaran presencialment i s’atorgaran per ordre d’arribada a cadascun dels concerts.