Docència

Primer Congrés de Comunicació Audiovisual

La UVic organitza el primer Congrés de Comunicació Audiovisual per a estudiants de 2n de batxillerat

26.01.2023

Aquest dimarts, 24 de gener, la UVic ha organitzat el primer Congrés de Comunicació Audiovisual per a estudiants de 2n de batxillerat. En la línia dels congressos celebrats el curs passat, aquest any s’ha iniciat aquest format, centrat en les produccions audiovisuals i titulat “Comunicació Audiovisual: creació de continguts 360°”. En total, hi van participar gairebé 70 estudiants de l’INS Sant Miquel dels Sants de Vic, l’INS Serrallarga de Blanes i l’INS Mollet del Vallès.

El tret de sortida del congrés, el va donar el degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació, Josep Burgaya, amb una rebuda als assistents. Seguidament, van tenir lloc dues ponències: una sobre la producció de la websèrie de la UVic Lisa, amb les seves directores Ingride Santos i Raquel Barrera, i una altra sobre el cinema fantàstic en curt, amb directors i titulats en Comunicació Audiovisual de la UVic. Després d’això, els estudiants assistents al congrés van poder participar en un d’aquests quatre tallers pràctics: de televisió, de ràdio, de fotografia i de correcció de color.

Els pròxims congressos per a estudiants de secundària que es faran a la UVic són el d’Educació, el 31 de gener; el de Nutrició, el 15 febrer; el de Teràpia Ocupacional, el 23 de febrer, i el d’Empresa, l’1 de març.