La 7ª edició del Campus Market de la UVic

La UVic organitza la 7a edició del Campus Market

09.05.2024

La 7a edició del Campus Market de la UVic, la fira que aplega les empreses que col·laboren en el pla d’ofertes UVals, es va dur a terme aquest dimecres, 8 de maig. La jornada va donar el tret de sortida a les 10.00 h i va finalitzar a les 14.00 h, al pati de Miramarges.

Els participants van poder participar en una masterclass dels professionals del Yoga One Vic i de les crêpes de Monjoe. Com a novetat d’enguany es va poder participar en un joc organitzat pels Sentenciats, un col·lectiu que pretén ser un dinamitzador d'activitats no acadèmiques entre els estudiants de la UVicen què podien aconseguir regals directes gràcies a Belitzia, Fent País, Flash Estilistes, la Selva de l’Aventura, Intersport Everest-Horitzó, Pretty, Virunga, Pep Gallifa i Catalunya en Miniatura. Aquests 9 establiments no van poder ser presents al Campus Market però també formen part de la plataforma dels UVals UVic, l’eina a través de la qual tots els membres de la comunitat universitària poden beneficiar-se d’un ventall d’ofertes i descomptes interessants en comerç, cultura, esports, formació, lleure, salut i bellesa, turisme-mobilitat i altres”. Així també ens queda explicat què és la plataforma UVals.

Els 22 establiments que van participar per oferir els seus productes i serveis van ser Acadèmia Casanova, Sant Tomàs, Intecat, Abacus, El Racó de l’Ibèric, Òptica Estrada, Impuls Verd, Club Natació Vic-ETB, The City Arms, Areté, Bagel Coffee, Cutre Factory, El Cafè de les Lletres, Escola d'Idiomes de la UVic, Isern, Jaume Cristòful, La Shala Vic, Mr. Ji Sushi, Papereria Blancafort i Yoga One Vic.