Docència

Aula de cinema de la UVic

La UVic organitza un nou congrés de Teràpia Ocupacional per a estudiants de CFGS

Per segona vegada aquest curs, la UVic ha celebrat un Congrés de Teràpia Ocupacional per a alumnat de cicles formatius de grau superior (CFGS), amb una seixantena d’assistents. Al Congrés, que va tenir lloc el dijous 19 de maig a la Sala Mercè Torrents de la UVic, hi van participar alumnes de l’Institut Montilivi de Girona i de l’Escorial de Vic.

Després de rebre una explicació sobre què és la teràpia ocupacional, a càrrec de la coordinadora del grau, la Dra. Judit Rusiñol, els estudiants van assistir a una conferència basada en una experiència real. Jordi Molas, afectat per una lesió medul·lar, mestre d’educació primària i conferenciant, va parlar de la seva història personal i l’ajuda que li ha aportat aquesta disciplina de la salut. Va estar acompanyat de la terapeuta ocupacional i professora de la UVic Tamara Gastelaars.

Finalment, els estudiants van realitzar diferents tallers relacionats amb el grau: teràpia assistida amb gossos, aplicació de la impressió en 3D per a persones amb diversitat funcional, visita al SIRIUS Vic, i art i cultura per al benestar i la participació social.