Donació de sang

La UVic organitza una nova campanya de donació de sang

En el context de la Setmana Saludable, la UVic organitzarà, el pròxim dimarts 16 i dimecres 17 d’abril, un nou acapte de sang adreçat a la comunitat universitària. L’acapte, que portarà a terme el Banc de Sang i Teixits, es farà el dia 16, de 10 h a les 19 h a Miramarges, a les aules B029 o B030; a Torre dels Frares, de 10 h a 14 h, a les aules T017 i T018, i a Medicina es farà el dia 17, de 10 h a 14 h.

L’acapte de sang de la UVic manté l’objectiu de les edicions anteriors d’aconseguir tantes donacions com sigui possible i augmentar la xifra de nous donants. A més, els voluntaris que donin sang també podran ser donants de medul·la òssia. Qualsevol persona que tingui entre 18 i 70 anys, pesi més de 50 kg i es trobi bé de salut pot donar sang. És important no anar-hi en dejú i portar DNI original o passaport. Així doncs, la Universitat anima a tothom qui pugui fer-ho a participar-hi.

Finalment, l’organització recomana a qui vulgui donar sang que prèviament s’inscrigui a la web.