Fira al Palau de congressos de Mallorca
Palau de Congressos de Mallorca

La UVic, present a les fires d’orientació del País Basc i les Illes Balears

09.11.2023

Durant el mes d’octubre, la UVic ha participat en diferents fires d’orientació per a futurs estudiants universitaris. Un equip de l’Àrea de Màrqueting de la Universitat ha estat a les fires de l'Unitour de Mallorca, Bilbao i Sant Sebastià, així com del University Day d’Eivissa.

En aquests espais d’orientació, s’han assessorat estudiants de 1r i 2n de batxillerat i de cicles formatius de grau superior. En general, els graus que han generat més interès són els de Biologia i Biotecnologia, i tota l’oferta d’estudis de l’àmbit de la salut. La principal inquietud dels interessats és trobar lloc per viure, ja que per als illencs i els bascos començar la universitat a Catalunya suposa un canvi important.

En total, entre les fires de l’Unitour i del University Day, es van atendre més de 800 estudiants interessats a estudiar a la UVic el pròxim curs.