Fires d’orientació del País Basc i Eivissa

La UVic, present en fires d’orientació del País Basc i Eivissa

10.11.2022

Durant la primera setmana de novembre, la UVic ha participat en diferents fires d’orientació per a futurs estudiants universitaris. Un equip de l’Àrea de Màrqueting de la Universitat ha estat a les fires Unitour de Bilbao i de Sant Sebastià, així com a l’University Day d’Eivissa.

En aquests espais d’orientació, s’han assessorat estudiants de 2n de batxillerat i 2n de cicle formatiu de grau superior, així com les seves famílies. En general, els graus que han generat més interès són els de biociències i tota l’oferta d’estudis de l’àmbit de la salut. A banda de l’oferta formativa, també els genera molta curiositat l’ús del català a les aules, en el cas concret del País Basc, així com les opcions d’allotjament i la vida universitària.

En total, entre les fires del País Basc i la d’Eivissa, es va atendre a més de 400 estudiants  interessats a estudiar a la UVic el pròxim curs.