estand UVic a la Fira Unitour d'Oviedo
Estand UVic a la Fira Unitour d'Oviedo

La UVic, present per primera vegada a la Fira Unitour d’Oviedo

15.11.2023

El dilluns 13 de novembre la UVic va ser present per primera vegada a la Fira Unitour d'Oviedo. El resultat va ser molt positiu i l'equip de l'Àrea de Màrqueting que s'hi va desplaçar va atendre més de 130 estudiants interessants en estudiar al Campus Vic el curs vinent.

En aquest espai d’orientació es van assessorar estudiants de 1r i 2n de batxillerat, i les seves famílies. En general, els graus que van generar més interès van ser els de Medicina, Infermeria i Psicologia, i els de l'àmbit de biociències i les enginyeries, especialment el grau en Enginyeria de l’Automoció. Els alumnes interessats no van veure com un inconvenient el fet que el català hi sigui la llengua vehicular, ja que tenien referents d'altres persones que han estudiat a Catalunya i l’han après ràpidament.