Cartell de la Setmana Saludable i Sostenible

La UVic se suma a la Setmana Saludable i Sostenible

23.03.2021

En el marc de la Setmana Saludable i Sostenible, del 7 al 9 d’abril l’UHub - Servei a la Comunitat Universitària organitzarà un seguit d’activitats per conscienciar la comunitat universitària de la importància d’adquirir una alimentació i uns hàbits de vida saludables.

Les activitats començaran el dimecres 7 d’abril amb l’activitat “Esmorza saludablement”, en què es convidarà tota la comunitat a començar el dia amb una peça de fruita, que es podrà agafar a les recepcions. Aquell mateix matí es durà a terme una donació de sang a la Sala Mercè Torrents de Miramarges de 9 a 14h, amb prèvia reserva d’hora a través de donarsang.gencat.cat. A les 12h la professora del grau de Nutrició Humana i Dietètica de la UVic, Alba Reguant, impartirà el taller virtual “Menja sa per salvar el planeta” en què també caldrà inscripció prèvia. El dia s’acabarà amb una classe d’escalada en bloc al pavelló de l’Ausoneta.

Les activitats del dia 8 començaran al 14h amb una classe de HIIT (High Intensity Interval Training) al gimnàs de la UVic, que servirà de prèvia per a l’activitat central de la setmana saludable de la UVic: la caminada fins a Sant Sebastià. El punt de trobada serà davant de l’edifici F a les 15h. Un cop a destí hi hauran preparades diverses activitats i alguna sorpresa abans de començar el camí de tornada a la UVic.

Per acabar, el dia 9 es farà la taula rodona sobre "La fatiga pandèmica" a càrrec de Víctor Küppers, que permetrà prendre consciència dels efectes de la situació actual. Aquesta activitat està organitzada per la US.cat xarxa d’Universitats Saludables de Catalunya de la qual la UVic forma part.

En totes les activitats es respectaran les mesures covid vigents en aquell moment, per això es demana la inscripció prèvia.