Meritxell Mondéjar a la trobada del COIL

La UVic-UCC col·labora en un programa de COIL per a l'ensenyament de l'anglès en ciències de la salut

22.06.2023

La professora de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar Meritxell Mondejar ha estat a la Han University, a Nijmegen (Holanda Han University of Applied Sciences), per establir una col·laboració amb aquesta universitat i amb l'ESS Escuela Superior Sáude Norte Portugal, per a la implementació conjunta d'un programa COIL (collaborative online international learning) destinat a l'ensenyament de l'anglès en l'àmbit de les ciències de la salut. El programa COIL involucra professorat de les dues universitats, amb l'objectiu de fomentar l'aprenentatge i la pràctica de l'anglès en aquest àmbit especialitzat.

Durant la visita a la Han University, les professores i professors i els representants de les universitats van treballar conjuntament per establir els objectius i el pla de treball del programa COIL. L'aliança entre aquestes dues institucions educatives ofereix una oportunitat única per a l'intercanvi de coneixements i experiències en l'ensenyament de l'anglès per a professionals de la salut.

El COIL permetrà als estudiants de les tres universitats interactuar i col·laborar en l'entorn virtual, fomentant així la seva competència comunicativa en anglès, al mateix temps que adquireixen coneixements pràctics en el camp de les ciències de la salut. Aquesta iniciativa contribuirà a millorar les habilitats lingüístiques dels estudiants i a preparar-los per a un món cada vegada més globalitzat i connectat.