Recerca

La UVic-UCC fa l’autoavaluació del segell HRS4R i demana la col·laboració del PDI

14.10.2020

La UVic-UCC va obtenir l’abril de 2018 el segell europeu HRS4R (Human Resources Strategy for Researchers), que acredita bones pràctiques en l’estratègia de Recursos Humans de la institució. Aquest segell, emès per la Comissió Europea, és imprescindible per concórrer a determinades convocatòries de finançament competitiu i per contractar investigadors a través d’aquest organisme.

Per obtenir aquest segell la UVic-UCC va portar a terme una sèrie d’accions que van concloure en un pla de treball, del qual aquest any se n’han de certificar els resultats a través d’un procés d’autoavaluació que ha de permetre consolidar el segell a la institució.

És per això que des de l’equip de treball de seguiment de l’HRS4R, es torna a consultar el personal investigador de la Universitat sobre la conducta de la institució en l’atracció de talent, els processos de contractació de personal o els mecanismes de promoció.

Per recollir aquesta informació s'ha preparat una enquesta basada en els principis rectors fixats per la UE, concretament per a aquells principis dels quals s’havien establert accions específiques en el pla de treball, per tal d’avaluar la importància i la implementació a la UVic-UCC, així com per suggerir noves accions que caldria incloure en el nou Pla d’Acció per al període 2020-2023.

És molt important que el PDI de la Universitat participi activament responent l’enquesta anònima, que estarà activa fins al 23 d’octubre.