La UVic-UCC i l'Atlàntida ofereixen dues entrades gratuítes per al concert de Clàssica Jove

La UVic-UCC i l'Atlàntida ofereixen dues entrades gratuïtes per al concert de Clàssica Jove

06.06.2024

La UVic-UCC i l'Atlàntida de Vic, en el marc de la seva col·laboració, oferiran als membres de la comunitat universitària la possibilitat de gaudir de dues entrades gratuïtes per persona per al concert de Clàssica Jove del diumenge 7 de juliol, a les 19 hores. El concert de Clàssica Jove consisteix en un diàleg musical entre Bach i Mendelssohn, interpretat pel cor Bachcelona Akademie i dirigit per Lluís Vilamajó. Aquest concert no només pretén enfortir els vincles amb la comunitat i reiterar el compromís amb la cultura, sinó també potenciar la formació. El cor Bachcelona ofereix als estudiants de cant recentment llicenciats l'oportunitat de formar part d'un projecte com aquest i de continuar la seva formació com a professionals.

Per assistir al concert, cal enviar un correu a ogc@uvic.cat, demanant només dues entrades per persona i per ordre d’arribada fins a exhaurir les places. Una vegada es rebi la confirmació, es podrà recollir l'entrada a la taquilla de l'Atlàntida una estona abans de l'inici del concert.

L’activitat s’emmarca en les propostes de la Plataforma Cultural de la Universitat d’Estiu, que es focalitza en la voluntat de la Universitat, a través de l’Oficina de Gestió Cultural, de crear sinergies amb el teixit cultural del territori, i refermar el seu rol de dinamitzador cultural dins i fora de la comunitat universitària.