Internacional

Anna Moreno, Roberto Elosua, Josep Eladi Baños, Mario A. Secci i Melisa A. Secchi
Josep Eladi Baños i Mario A. Secchi, els dos rectors
Mario A. Secchi i Melisa A. Secchi, a l'entrada de la Facultat de Medicina
Els rectors de la UVic-UCC i de l'Instituto Universitario Italiano de Rosario signant el conveni

La UVic-UCC i l’Instituto Universitario Italiano de Rosario (Argentina) signen un conveni de col·laboració internacional

04.05.2023

La UVic-UCC i l’Instituto Universitario Italiano de Rosario (Argentina) han signat un conveni de col·laboració internacional, que s’iniciarà amb la mobilitat per a estades de pràctiques dels estudiants de la Facultat de Medicina i que posteriorment es podrà anar ampliant. En virtut d’aquest conveni, signat dimarts passat a la tarda a la Facultat de Medicina, els estudiants de la UVic-UCC podran anar a fer pràctiques a l’hospital universitari de l’Instituto Universitario Italiano de Rosario i els estudiants d’aquest centre podran venir a fer pràctiques a Catalunya.

La signatura del conveni va anar a càrrec del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i del rector de l’Instituto Universitario Italiano de Rosario, Mario A. Secchi. A la trobada institucional, també hi va assistir el degà de la Facultat de Medicina, Roberto Elosua; la coordinadora de Relacions Internacionals de la Facultat, Anna Moreno, i la delegada del rector de l’Instituto Universitario Italiano de Rosario i de l’Àrea de Relacions Internacionals davant la Comunitat Europea, Melisa A. Secchi.

A banda de la signatura del conveni, es va fer una visita per les instal·lacions de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC i, posteriorment, la delegació argentina va traslladar-se a l’Hospital Universitari de Vic per veure les instal·lacions. Allà van ser rebuts per Núria Roger, directora de Transferència de Coneixement del Consorci Hospitalari de Vic i coordinadora de la Unitat Docent Territorial Vic de la Facultat de Medicina.