Imatge de llums de Nadal
Cartell de la Panera Solidària

La UVic-UCC impulsa la Panera Solidària a benefici d'Open Arms

30.11.2023

L'Oficina de Voluntariat de la UVic-UCC ha posat en marxa la Panera Solidària, una iniciativa per recaptar fons destinats a l'ONG Open Arms. La Panera Solidària consisteix en un sorteig en què es poden adquirir números per participar i guanyar una de les cinc paneres que se sortegen, carregades de sis regals, gràcies a la col·laboració d’alguns dels establiments que tenen conveni amb els UVals.

A partir de l'1 de desembre, es poden adquirir els números per participar en el sorteig. Les empreses Teatre Auditori Granollers, Yoga One Vic, Deena, El Racó de l'Ibèric, C. C. Teràpia i Estètica i Pintur col·laboren en la primera panera, mentre que en la segona hi participen el Centre d'Estètica Dolors Aguilar, el Teatre Auditori Granollers, Aurial Padel Vic, l'Acadèmia Casanova, Virunga i Catalunya en Miniatura. Les empreses Acadèmia Casanova, Yatch Point Barcelona, MÓN Estètic Vic, DHO, Ègora Torelló i Escuderia Osona col·laboren en la tercera panera. En la quarta panera hi fan aportacions Deena, Debby's, Cavictattooland, RocRoi, Ingravitt i La Selva Aventura. Finalment, la cinquena panera inclou productes i serveis dels establiments Isern, Flash Estilistes, Ingravitt, Natur Estètic Centre Spa, Altiservice i Catalunya en Miniatura.

El sorteig de la Panera Solidària es farà el 19 de desembre a les 12 h. Les persones interessades poden comprar números a través del portal Participa en el sorteig solidari a UHUB - Servei a la Comunitat Universitària de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya